Monday, November 22, 2021

ANDA SEUSIA SAYA KEMUNGKINAN SEKALI SEMPAT MENONTON INI LANGSUNG LEWAT TVRI


KINI VERA TELAH TIADA INNA LILLAHI.

Jika tak silaf dulu Vera sudah hijrah, Inna lillahi Wainna Ilaihi roojiuun terdengar kabar Verawaty Fajrin  telah tiada, saya ingin mendoakan semoga Allah  Mengampuni dosa dosanya serta melipatgandakan ganjaran amal kebajikannya sehingga layak masuk syurga bersama orang orang yang dikasihi Allah. Aamiin.  Saya teringat ketika saya menonton perjalanan pertandingan ini saya duduk di posisi barisan pertama  secara lesehan ... di depan TV Hitam Putih  milik tetangga. saya menonton sangat  enjoy, tidak memihak baik kepada Vera maupun ivana Lie, kedua duanya saya anggap Saudara. 

Masa masa itu adalah masa masa kebahagiaan di mana kita merasa sebagai seseorang yang senasib sepenanggungan. Maka Kejayaan yang dipertunjukkan dua Srikandi Bulu tangkis ini adalah suatu kebahagiaan yang tiada tara pada saat saat yang terbilang sulit bagi saya.

No comments:

Post a Comment